Σάββατο 7 Φεβρουαρίου 2015

ΑΠΟΚΡΙΑΤΙΚΗ ΕΚΔΗΛΩΣΗ 2010


Το Σάββατο 6 Φεβρουαρίου είναι μέρα γλεντιού, μεταμφίεσης και ξενοιασιάς. Φοράμε την αποκριάτική μάσκα μας και συναντιόμαστε   στις 12 το μεσημέρι στο :  
                                              OSCAR HOTELS


Φιλαδελφείας 25 & Σάμου
Κεντρικός σιδηροδρομικός σταθμός & σταθμός μετρό
"Σταθμός Λαρίσης"



Απαραίτητα στοιχεία για να μπείτε στον χώρο της εκδήλωσης είναι :
το κέφι, η  ζωντάνια, και η όρεξη για χορό.

Η πρόσκληση απευθύνεται σε όλους μικρούς και μεγάλους,
και περιλαμβάνει φαγητό (πρώτο πιάτο, κυρίως γεύμα, σαλάτα, γλυκό, κρασί και αναψυκτικά).  

ΑποκριάτικοΤραγούδι
Στης ακρίβειας τον καιρό Βρέθηκα να παντρευτώ.
Και μου δίνουν μια γυναίκα Που ‘τρωγε για πέντε δέκα.
Και την πρώτη τη βραδιά Μου ‘φαγε πεντέξι αρνιά.
Και το δεύτερο το βράδυ Μου ‘φαγε ένα κοπάδι.
Άντρα μου θέλω φουστάνι Γύρω γύρω με γαϊτάνι
Άντρα μου θέλω καπέλο Και το θέλω με το βέλο
Και ‘γω παίρνω ένα ξύλο Και τη φέρνω γύρω-γύρω.


Οι προσκλήσεις θα διατίθενται στο γραφείο του συλλόγου από την Δευτέρα 1Φεβρουαρίου  έως την Παρασκευή 5 Φεβρουαρίου στην έναρξη και στην λήξη των μαθημάτων του σχολείου  και τα Σάββατα 23 & 30 Ιανουαρίου 10.00 πμ – 1.00 μμ.


Ο ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΓΟΝΕΩΝ & ΚΗΔΕΜΟΝΩΝ ΤΟΥ 145ου ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΑΘΗΝΩΝ


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Load Counter